Goldwell Saç Kıvırcıklaştırıcı Sprey Dynamic Loop Curl Spray

sac-kivirciklastirici-goldwell-dynamic-loop-curl-spray

Sac Kıvırcıklaştırıcı Sac Sekillendirici urunu
Goldwell Dynamic Loop Curl Spray





Goldwell markasının saçları kıvırcıklaştırmaya yarayan saç şekillendirici spreyi olan Dynamic Loop Curl Spray çok uzun bir zamandır kullandığım bir saç ürünü. Saç bakımı ve şekillendirici ürünlere fazlasıyla düşkün olduğum için,  Goldwell henüz internet satışlarında bu kadar yaygın değilken bir yurtdışı alışverişinde keşfetmiş, kullanıp memnun kaldıkça da Ankara'ya her ziyaretimde bazı kuaförlerde hemen hemen aynı fiyatına bulduğum için alıp kullanmaya devam etmiştim. Ancak saç bakım ve şekillendirme konusunda daha güzel ürünler ve markalar keşfettikçe itiraf etmeliyim ki eskiden pek sevdiğim Goldwell ile aramız eskisi gibi iyi değil.



goldwell-dynamic-loop-curl-spray


Saçları kıvırcıklaştırmaya yarayan bu saç şekillendirici, benim sevdiklerim arasında. Ancak eksi tarafları da yok değil. En güzel yanı, iddiasına sadık. Banyodan sonra saçlarıma nemli haliyle uyguluyorum. Dalgaları belirginleştiriyor, kıvır kıvır olmasa da saçları kıvırcıklaştırmaya meyil ediyor. Tam benim istediğim şekil. Ancak bir eksi yanı var ki, severek kullanma etkime biraz gölge düşürüyor. Saçları çok elektriklendiriyor.


Saçlar ne kadar kıvırcıklaşırsa, o denli yoğun elektriklenme yaşatır. Hatta bu yüzden, kıvırcık saçlı insanların en muzdarip olduğu bu durumu yenmek için saçları bol bol nem takviyesi yapıyorlar. Ben de Dynamic Loop Curl Spray kullandığım zaman, saçlarımın buklesini belirginleştirip, kıvırcık haline yaklaştırdığı için seviyor ama elektriklenmesine de ortam hazırladığı için, nemlendirici bir saç spreyi veya durulanmayan hafif yapılı bir saç kremi ile dengelemeye çalışıyorum. O hali ile sonuçtan çok memnun kalıyorum. Saçlarımın doğal halinin dalgalı olduğunu belirtmem gerekir.


Su gibi görünüme sahip kıvırcıklaştırıcı Dynamic Loop Curl Spray, 150 ml 'lik spreyli bir ambalaja sahip. Sprey kısmında harici bir koruma kapağı bulunuyor. Ambalajının şeffaf olmasını yeğlerdim, ürünün geride ne kadar kaldığını rahatça görebilmek için. Bendeki 2 numara. Toplamda 5 numaraya kadar saç tutuş sıralaması bulunuyor.


Eğer siz de arada kıvırcık hayali kuruyorsanız, bu ürünü benim kullandığım şekilde kullanabilirsiniz. Goldwell, pek çok internet sitesinde satıldığı gibi artık Türkiye'de daha yaygın olarak kuaförlerde de bulunmakta.



sac-kivirciklastirici-goldwell-dynamic-loop-curl-spray



Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.