Güneş Kremleri Hakkında Doğru Bilgiler - 1

gunes-kremleri-hakkinda-dogru-bilgiler
Gunes Kremi Kullanimi
Güneş Kremleri Hakkında Doğru Bilgiler 

Güneş kremi kullanımında, yanlış bilinen şehir efsaneleri hakkında ufak bir yazı dizisi hazırladım. Son zamanlarda cilt bakım alışkanlığımda önemli bir yere gelen güneş kremlerinin kullanımına özen gösterdiğim için, yaz / kış ayrımı yapmadan güneş kremini uygulamaya çalışıyorum. Eğer siz de cilt bakımınızda güneş kremlerine önemli bir yer veriyorsanız, hazırladığım bu yazı dizisi işinize yarayabilir. 




* Güneş Kremleri Hakkında Şehir Efsanesi *

" Vücut için düşük koruyuculu güneş kremi kullanıyorum. (örneğin spf 6) Ancak yüz için daha yüksek koruma faktörü içeren güneş kremlerine yöneliyorum. (örneğin spf 30). "


Doğrusu Şu Olmalı: Bedeninize tümüyle aynı özeni gösterin. Yüzünüz sizin için ne kadar önemliyse vücudunuz da sizin için o denli önemli olmalı. Cilt cilttir. Vücudunuzun bir bölgesi için düşük koruma, başka bir bölgesi için yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmak yerine, aynı koruyucu faktörlü bir krem kullanın. Çok düşük Spf 'li kremlerin koruyucu ömrü azdır. Özellikle de açık tenli iseniz, bu duruma daha çok önem verin.


Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.