L'oreal 3 Etkili Gündüz Kremi

Günaydın kızlaaar :)
Uzun zamandır kullandığım günlük bakımıma dahil olmuş nemlendiricimden biraz bahsetmek istedim. Öncelikle belirtmeliyim benim cildim karma. Yazın karmadan yağlıya dönük, kışında karmadan kuruya dönük cins bir cildim var. 
Yazın Olay' in karma/yağlı ciltler için olan nemlendiricisini kullanıyorum ama onu bitirdiğim için yola bununla devam ettim. Verdiği nem benim cildime yeterli geliyor. Yapısı çok yoğun yada akışkan değil tam olması gereken kıvamda. Ambalajını beğendim plastik değil! Ama kremlerde tüpte olmasını tercih ediyorum hijyen açısından.. UV ışınlarından koruyucu özelliği var faktörü kaçtı hatırlamıyorum.. Kutusunu çok önceden attığım için içeriğini bilmiyorum nette de bulamadım malesef.. Ben indirimde 12 liraya almıştım normalde de pek pahalı bir ürün değil zaten çok uygun bir fiyatı var. 
Normal yada karma cildi olanlara uygun fiyatlı nemlendirici arayanlara tavsiye ederim.. 



Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.