Nars Pure Radiant Tinted Moisturizer.

Merhabalar.

Nars Sheer Glow'a olan aşkım muazzam, kendisini yazın cildim kabul etmese de kışları bana eşlik eden başlıca fondöten olmuştu, Nars'ın cilt ürününü bu denli sevince renkli nemlendiricisini denemezsem içime dert olurdu, zaten denediğimle gönül bağımız direk oluştu.

Sheer Glow'un ülkemizde en açık rengi olan Siberia rengi olmadığından mecburen Mont Blanc almıştım, gel gelelim renkli nemlendiricinin açık rengi çok şükür ki var.

Bendeki renkli nemlendiricinin adı Finland ve seride bulunan en açık renk

Ürün yağ içermiyor bu yağlı ciltler için bir artı.

30 faktörlük koruması var, makyaj altına benim gibi güneş kremi kullanmayı sevmeyenlere biçilmiş kaftan.

Sarı alttonlu, yay! evet en sevdiğim yanı bu sanırım:)

Bronzlaşsanız bile cildinizin rengine uyum sağlıyor, fondötenini şuan kullanamıyorum ama renkli nemlendiricisi öyle değil.

Nars'ın klasik anti-aging ve gözenek azaltma iddiaları bu ürünle de devam ediyor.




Kalıcılığı efsane diyemem, pudra geçerseniz üstüne arttırabilirsiniz tabi ki.

Kapatıcılık bir renkli nemlendiriciye göre oldukça iyi hele Balm Shelter ile karşılaştırırsanız onu ikiye rahat katlar.

Yüzünüzde asla ağırlık hissetmiyorsunuz, cildinizin nefes aldığını farkediyorsunuz.

Yaz günleri için ideal, fondöten gerçekten sıcak havada sorun oluyor.

Ha son olarak ise ürünün kendine has bir kokusu var, beni rahatsız etmiyor ama almayı düşünüyorsanız ve hassassanız koklamanızı tavsiye ederim.

Swatchları;




Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.