Rüzgar gibi geldi Geçti İstanbul'dan Bizim Koreliler


Aslında bu konu hakkında yazı yazmayı düşünmüyordum.Çünkü gitmedigim bir  kpop festivali için yazı yazmam gerçekten anlamsızdı ..Ama sağ olsunlar bi kaç arkadaşım yaz,yaz,yaz dediler bende bi kaç  birşey yazayım dedim.Gidemeyenler kervanına katılmış bir temsilciyim bu konuda ..Üzüldüm ama daha sonra Siwon'un gelmedigini duyunca biraz olsun avuttum kendimi  gitseydimde birazda onun için giderdim gelmedigini gördügümde de büyük hayal kırıklıgı olurdu benim için.
Bu  7 eylülde yapılan  mubank kpop festivali için bir sayfa önerebilirim size ;

bu sayfayı önermemin sebebi şu; Çok fazla   facebook sayfasına göz gezdirdim çogu içerigi paylaşırken kaynak kullanmamıştı ..Bu da az bucuk beni  rahatsız etti  ama bu sayfa  gerçekten  hem kaynak kullanarak hemde  konser sırasında an ve an paylaşımda bulundu gerçekten  hızlılardı... Kpop festivalinde   çekilen fotograflar videolar  bilgiler ve  katılan sanatçıların twitter hesaplarından yazdıkları bütün yazılara resimlere konulara bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
Zaten çogu blog tektek paylaşımda bulunmuşlardır ya da giden  blog sahipleri bolbol  konseri anlatmışlardır..Ben böyle yapmak istemiyorum zaten dogum günün hakkında yazarken  bahsetmiştimde bi önceki postta   yani gitmedigim bir yer için ne yazabilirim ki  gerek yok.Bu verdigim sayfadan  herşeye en ince detayıyla ulaşabilirsiniz.

İyi günler dilerim :)



Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.