Watsons Magic Lipbalm

Merhabalar.

Lipbalmları çok sevmezdim bunun nedeni dudaklarımın genelde kuru olmaması ve nemli görüntüyü sevmemimdi.Son bir yıldır alıştığımı ve lipbalm insanı olmaya başladığımı söylemem lazım.

Watsons'dan bloggerlara gelen kocaman süpriz paketteki en güzel ürünlerden biri de bu Magic Lip balmdı.

Gelelim yorumlara;

-Rengarenk ambalajı oldukça cici.

-İçinde sizi şeffaf bir ürün bekliyor taa ki dudaklarınıza sürene kadar, dudaklarınızda gayet pembe bir görüntü alıyor bu lipbalm.



-Hayatımda gördüğüm tek kalıcı lipbalm bu olabilir, pembe rengi saatlerce dudağınızda kalıyor.

-Nemlendirmesi gayet iyi, kuru dudaklara sahip olanlara belki yetmez ama benim gibi normal dudakları olanlar için gayet uygun.

-Hoş şekerli sakız gibi bir kokusu var, kokuya hassassiyeti olanlar için kötü benim içinse gayet hoş bir koku.

-Fiyatı sanırım 5-6 lira, yani gayet uygun.


Verdiği renk;


Genel olarak yeterli, iyi bir ürün olduğunu düşünüyorum, benim gibi çok bir beklentiniz yoksa uygun fiyatıyla tadından yenmez.

Watsons'a tekrardan teşekkür ediyor, sizlere sevgilerimi yolluyorum.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.