Alix Avien Keçe Uçlu Eyeliner / Black Eyeliner Pen

alix-avien-kece-uclu-eyeliner-kalemi


Alix Avien Keçe Uçlu Eyeliner
Alix Avien Black Eyeliner Pen



Alix Avien keçe uçlu eyeliner olan "Black Eyeliner Pen" silik siyah rengi yerine net bir siyah rengini rahatça veriyor, bunun yanı sıra kolay kullanım sunuyor.  Genelde, keçe uçlu eyelinerlar kullanmayı tercih etmiyorum, nedeni ise bu zamana kadar kullandığım çoğu keçe uçlu eyelinerda yaşadığım siyah rengini net veremez halleri. Makyajda soluk siyah rengine fazla tahammül edemiyorum. Ancak Alix Avien Black Eyeliner Pen, beni şaşırttı. Sandığımdan daha üstün bir performansı var.


alix-avien-black-eyeliner-pen



Uç kısmı, tam ideal kalınlıkta. Ne çok ince ne çok kalın. Bu hali ile eyeliner kalınlığına istediğim ölçüde karar verebiliyorum. Eğer eyeliner sürmede çok becerekli değilseniz, eliniz çok yatkın değilse, çektiğiniz eyeliner ya istemediğiniz kadar kalın ya da ince oluyorsa, bu kalemi kesinlikle tavsiye ederim.


alix-avien-black-eyeliner-pen-swatches


Hem net olarak rengini veriyor, hem kolay bir kullanım sağlıyor. Kalıcılığı ise, ilk eyeliner çektiğimde 1-2 dakika kurumasını bekleyip üzerinden tekrar çekiyorum. Bu hali ile gözlerimde gün içinde akma yapmadı. Çok sevdim. Hatta bana kalırsa, bu zamana kadar kullandığım Maybelline ve Essence markalarından daha üst performansı var. Alix Avien Black Eyeliner Pen, gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim ürünler arasında yerini aldı. 



alix-avien-kece-uclu-eyeliner



Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.