Alix Avien Sonbahar/Kış Koleksiyonu!

Merhabalar:)

Alix Avien Sonbahar/Kış için yeni ürünler çıkardı, ürünler glosstan, far paletlerine, far paletlerinden kaş kalemine, eyelinerdan ojelere kadar uzayıp gidiyor.

Bu yazıda tüm ürünleri görebilin diye ürünlerin hepsinin swatchlarını göstereceğim, ayrıca far paleti ile ruj hakkındaki görüşlerimi yazacağım, lipgloss, ojeler, eyeliner ve kaş kalemi ise  diğer yazılarda olacak.


Ürünler alıştığımız klasik Alix Avien konseptinde;


Shine plus ojeleri ben çok seviyorum, önceden sıkça kullanıp mini boylarından dolayı bitirebildiğim tek ojeler hatta, bana gönderilen iki ojenin rengi de sonbahar modasına uygun;



Gelelim far paletine;

27 numaralı far paleti içerisinde temel renkleri bulunduruyor, sadece en baştaki renk mat olmak üzere diğerleri parlak bitişli.

Farların genel olarak renk vermesi cidden iyi, tek dokunuşla ürünü oldukça rahat alabiliyorsunuz, far bazı kullanmasamda uçma tarzı sorunlar yaşamadım lakin eklemem gerekir ki benim göz kapaklarım yağlı değil, yağlı/nemli göz kapaklarında durum ne olur bilemiyorum.

En baştaki renk beyaz
İkincisi gri gibi gözükse de aslında kırık beyaz
Üçüncüsü yeşilimsi gözükse de bende duruşu altın sarısı ki altın sarısını çok severim
Dördüncüsü grimsi,taupemsu bir renk
Ve beşincisi herkesin sahip olması gereken klasik bir siyah.



Pigmentasyonu göreceğiniz üzere iyi;
(Baş parmağımı çekmeyi hangi akla hizmet unuttum bilemiyorum.)


 Far paletinin pigmentasyonunu göz önüne alınca rahatlıkla tavsiye edebilirim.

Gelelim glossa, hakkında sonra yazacağım için şimdilik ön gösterim;



Swatchu;






Kaş kaleminde grisi ağır basan taupe rengi, fotoğraflarda rengi koyu çıkmış ama öyle değil;



Ve eyeliner, ince ucu işi oldukça kolaylaştırıyor;



Gelelim ruja;

Ton olarak koyu gül kurusu desem yeridir, bu renk bence cilt tonu ne olursa olsun herkese yakışıyor çünkü risksiz bir renk.

Yapı olarak nemli bir bitişe sahip, dudakları asla kurutmuyor, kalıcılık 3-4 saat diye beklemek imkansız olur bu durumda, biliyorsunuz ki ruj mat olmadıktan sonra kalıcılık genel ve normal olarak düşük oluyor, yine de bir şey yeyip içmediğiniz sürece yerinde olduğu gibi duruyor.

Swatchu;


Rujun rengini gerçekten  beğendim, genel olarak ben Alix Avien Maxi Lips rujlarını seviyorum zaten.

Far paleti ve Ruj hakkındaki yorumlarım bu kadardı, geriye kalan ojeler, eyeliner, kaş kalemi ve lipgloss hakkındaki ayrıntılı görüşlerimi sonraki yazılarda paylaşacağım.

Sevgiler.

*Ürünler Alix Avien tarafından deneyimleyip blogumda paylaşmam üzere yollanmıştır, tekrardan teşekkür ediyorum.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.