Alix Avien Turkuaz Göz Kalemi / Turquise Eye Pencil

alix-avien-turkuaz-goz-kalemi

Alix Avien Turquise Eye Pencil
Alix Avien Turkuaz Göz Kalemi





Alix Avien,  Turquise Eye Pencil ismindeki açık bir turkuaz mavisi göz kalemi, göz makyajında canlı ve özgün renkleri kullanmayı sevenlere göre. Açık bir renk olmasına rağmen soluk değil. Göz kalemlerinde farklı renkleri kullanmayı seviyorsanız, eminim ki bu ara ton hoşunuza gidecektir. 


Hem rengini oldukça doygun veriyor hem de yapısı yumuşak olduğu için sürümünü kolaylaştırıyor. Ben yapısını Urban Decay 24/7 Glide göz kalemlere benzettim. Tıpkı onlar gibi sürdükten bir sonra sabitleniyor.


Waterproof yani suya dayanıklı bir göz kalemi. Urban Decay dahil çoğu göz kalemi far bazı olmaksızın, pudra ve concealer desteksiz gün boyu bende duramadığı için muhteşem kalıcılıkta olamadı benim için. Ancak destek ekipleriyle kalıcılığını arttırdım (huh!)  Göz kalemlerinin kalıcılıklarıyla pek sorununuz yoksa eminim siz de kalıcılık konusunda daha iyi duracaktır. Çünkü pek çok göz kalemine göre hatrı sayılır bir kalıcılık performansı olduğunu itiraf etmeliyim. Sonbahar koleksiyonuna özel olarak raflarda yeni yerini alıyor ama mevsim fark etmeksizin tüm zamanlara uyabilecek renkte. Özellikle renkli, canlı göz kalemleriyle aranız çok iyiyse, favoriniz dahi olabilecek nitelikte.




Rengini tek sürüşte kolayca vermesi, sabitleniyor oluşu ve canlı & özgün bir renk olması
Alix Avien Turquise Eye Pencil 'ı alınası kılıyor. 



alix-avien-turkuaz-goz-kalemi-turquoise-eye-pencil


turkuaz-goz-kalemi-turquoise-eye-pencil-swatches



alix-avien-turkuaz-goz-kalemi





alix-avien-turkuaz-goz-kalemi-turquoise-eye-pencil





* Tanıtım Ürünüdür.

Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.