Bitenler & Çöpe Gidenler # 3

Son 1,5 ayın bitenleriyle Merhaba !
Yine kişisel bakım ağırlıklı bir bitenler yazısı olacak.Önümüzdeki ay için bir kaç ruj ve gloss bitirebilmeyi ümit ediyorum.
Bu arada güzel görünen resimlerim bloga yüklediğimde nasıl bu kadar kötüleşti bilmiyorum.Tekrar düzenlediğim halde bir türlü aslına döndüremedim.


Bitenlerin ortaya karışık hali...


1-Bioxcin Dökülme Karşıtı Şampuan : Eşim için aldığımız şampuanların 3. ve sonuncusuydu.Belirgin bir faydasını göremediğimiz için kullanmayı bıraktık.

2-3-Down Under Argan Oil Şampuan ve Saç Kremi : Saç kremini muhteşem bulmasamda şampuanı çok beğendim.Ürünleri birlikte kullanmak adına beraberce tekrar aldım bile.

4- Johnson's Bay Şampuan : Hem kızlarım hemde fırçalar için kullandım ve bitti.Piyasadaki diğer çocuk şampuanlarına kıyasla zararlı madde içermediği için tercik ettim ama son dönemde 6 yaşındaki kızımın saçlarına yetmemeye başladı.Çocuk şampuanı konusunda önerilere açığım.
5-6-Loreal Elseve Boyalı ve Röfleli saçlar için Şampuan ve Saç Kremi : Bu ürünleri yıllar önce severek kullanırdım.Tekrar alıp Argan serisinden sonra kullanınca hiç memnun kalmadım.Saçlarımın daha zor açılıp daha çok döküldüğünü fark ettim.Tekrar almayı düşünmüyorum.


7-The Body Shop Oda Spreyi :Uzunca bir süre önce indirimden iki tane almıştım.Bir süre sıkça kullanıp sonra dolabın içinde unuttum.Bu ay bitirmek için sıkça kullanıp bitirdim.Vanilya ve Limon Çiçeği karışımı kokusu güzeldi ama ihtiyacımı tam karşılamadığı gibi pahalı.Çok beğeneceğim bir koku olmazsa tekrar almam.

8-The Body Shop Zencefilli duş jeli : Çok severek kullandım.Her versiyonunu alırım.

9-Oriflame Pure Skin Temizleme Jeli: Aslında bu jeli bitireli epey zaman oldu ama geçen sefer bitenlere eklemeyi unutmuşum.
Oriflame'in aslında genç ciltlere özel olan Pure Skin temizleme jelini seviyorum.İndirime girdikçe alıp ara ara kullanıyorum.İndirimsiz fiyatı da oldukça uygun.

10-Avon Göz Makyajı Temizleyici : Bir alışverişimle birlikte gelen bu temizleyiciyi daha önce kullanmış ama çok sevmemiştim.Bunu da dolapta unutup tarihini geçirmişim.Kullanılmadan çöpe gidiyor

11-Oriflame Çocuklar için Saç Açıcı Sprey : Bu spreyi çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim.Bitirmek için kullandık ara sıra Gliss'ten yardım aldık.

12-Isana Sprey Deodorant : Deneme boyu olan deodorant harika kokuyor.Canlandırıcı kokusunu çok sevdiğim halde ter kokusunu önleme konusunda pek etkisini göremedim.Tekrar almayı düşünmüyorum.

13-Benri Koyu renk Oje Temizleyici-Severek kullanıyor her indirimde stokluyorum.


14- Flormar Crystal Shine Oje  :  Bozulan çok eski bir oje diğerlerinden ayrılarak çöpe gidiyor.

15-The Body Shop Japanese Cherry Blossom EDT : Bahar ve yaz aylarına uygun tertemiz bir koku.Özlersem tekrar alabilirim.

16-Oriflame Power Shine Lip Gloss : Bu Gloss'ları aldım ancak iki seferden fazla kullanamadım.Çok kalıcı olmadıkları gibi oldukça yoğun kokulular.Üstelik kokuyu ürünün fırçasını çıkarır çıkarmaz alıyorsunuz.Çok kokuya takılmasamda bu seri beni dudağımdan sildirecek kadar rahatsız etti.Çöpe gidiyorlar.



Bu ay Makyaj Kelebeği hiç bir şeyi beğenmemiş diye düşünebilirsiniz ama ürünlerin çoğu zaten bir an önce bitmesini istediklerim olduğundan olumsuz yorumlar arka arkaya geldi.

Bu ayın bitenleri bu şekildeydi.Sizin bu ürünler arasında sevip sevmedikleriniz hangileri?
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.