Body Shop Chocomania Shower Cream / Çikolatalı Duş Kremi


body-shop-chocomania-shower-cream-review

The Body Shop Chocomania Shower Cream
The Body Shop Çikolatalı Duş Kremi





The Body Shop markasının çikolata kokusunun eşlik ettiği Chocomania serisindeki sabun içermeyen kremli duş jeli / duş kremi, geçen sene Sevgililer Günü 'ne özel çıkmıştı. Ben sınırlı üretim olduğunu sanmıştım ama hala satışta gözüküyor. Duş ürünlerinde kokulu ürünleri seven biri olarak heves ile edinmiştim ama beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Kokusu kalıcı değil, ki zaten böyle bir beklentim de yok ancak çikolatalı olarak lanse edilen bir ürünün, buram buram çikolata kokması beklentisini karşılayamıyor. Kremli yapısı da çok yoğun değil, duş sonrası vücudun nem ihtiyacında bir katkısı olmuyor. Kokusu çok yapay. Gerçek kakao taneciklerinin kullandığını söylese de The Body Shop, bu seriyi ben hiç mi hiç beğenmedim. Sıradan bir Palmolive bile, çok daha iyi iş çıkartmış bu minvalde. İçerik olarak da birbirlerinden çok farkı yok. Markalar ve paralar dengesinde iyi bir oranı hak etmiyor TBS ama kabul etmek gerekir ki sunumları çok cezbedici.


Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.