Bordo Ruj ve Hafif Dumanlı Gözler ile Sonbahar Makyajı

Herkese güzel bir hafta diliyorum kızlar!

Sonbahar geldiğinden beri aklım sürekli bordo mürdüm tonlarında.. Ojeden çantaya makyaja kadar takıntı yaptım iyice :) Hal böyle olunca yabancıların Burgundy dedikleri Maybelline'in bordo rujuyla aram fena halde güzel :) Oldukça koyu hatta kopkoyu bir bordo. Normalde koyu renk ruj kullanmam kırmızı bile iddaalı gelir ama yaşlanıyorum sanırım =P Koyu rujlara sempati duymaya başladım..

Kopkoyu ruja koyu renk göz makyajını da yakıştırıyorum aslında.. Geceyse gayet uygun olabilir ama ben bu sefer gözleri sade tuttum. Hafif gölgeli kahverengi bir göz makyajı ince bir eyeliner ile makyajı bitirdim..

Genel olarak makyajımda kullandığım ürünler bunlar..
Kalemleri ve ruju koymayı unutmuşum onlarıda aşağıya ekledim..

Rujun rengi açık çıkmış normalde kopkoyu bir bordo ve fotoğraflar makyaj yapıldıktan 6 saat sonra çekildi..
Ayrıca şu makyajları olduğu gibi yansıtmak ne kadar zor! Renkler oldukça soluk çıkıyor, özellikle göz makyajlarım hep aynıymış gibi =/  

Merak edenler için rujun rengi 590 Burgundy

Umarım beğenmişsinizdir.. Fikir ve görüşlerinizi belirtirseniz çok sevinirim ^,^

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , , , , , , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.