Elegan Gelinlik Modelleri

Merhaba en büyük hayalimiz gelinlik, umarım her genç kıza nasip olur. Bugün sizlere biraz sıra dışı, yani fashion tarzı gelinlik modellerini tanıtıcam. Zira hep alışık olduğumuz modellerden farklı olsun yeni fikirler versin maksadıyla böyle bir girişimde bulundum. Modeller tam benim tarzım, tabi bir kaç oynama gerektiriyor bana göre. Zira modellerin bazılarında abartılı dekolte bulunuyor, Biz bu kadar rahat değiliz maalesef. Zaten giymek içinde kusursuz bir fiziğe sahip olmak gerekiyor. Benim favorim dantel, asaleti duruşu bambaşka. Bir de hafif bir kuyruğu varsa işte o tam benlik, balık model olacak sonra. Elbette böyle bir model tercih ederseniz duvak bir hayal oluyor, nedense balık kesim gelinlikler duvağı pek kaldırmıyor. Şık bir saç aksesuarı da eminim işinizi görecektir, tül kullanımı minimale inmiş durumda ağırlıklı olarak saten ve dantel kullanılıyor. Ben modellere bayıldım oldukça feminen ve marjinal modeller, giyme şansım pek olmasa da hayranlıkla izliyorum gelin mini galeriye biz göz atalım, iyi seyirler.
 
Resimleri büyük boy görebilmek için lütfen üzerlerine tıklayınız.
 







 
Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.