Giorgio Armani - Si

Merhabalar.

Yıl içerisinde aldığım onca kargo içerisinde en en güzel sunumlu olanına geldi sıra, Yöntem Pr sunum işi olsun, bizlere deneyimlememiz için yolladıkları ürünlerin kalitesi olsun zaten bu işte oldukça iyi ama bu en son gelen paketi açmaya kıyamadım inanın.

Tüllerle kaplı olan ürünü açtğımda içinden Giorgio Armani'nin Si parfümünün deluxe boyu çıktı lakin ben sunumun tamamına bakacam derken en son kokuyu kokladım.



Si şık bir görünüme sahip bir parfüm Armani markasının genel olarak ürünleri zaten bu çizgide oluyor, parfümün yüzü Cate Blanchett, zaten parfümü koklayınca, gözünüzün önünde bu tarz bir kadın canlanıyor, en azından bende öyle oldu; zarif, şık feminen ama bir o kadar da güçlü.


Üst notalar; siyah frenk üzümü, orta notalar; frezya, gül, alt notalar; vanilya, paçuli, odunsu notalar.

(Kokunun nota bilgileri internetten alıntıdır, tahmin edersiniz ki kokular hakkında içeriğini çıkarabilecek kadar geniş bir bilgim yok  )



Benim görüşlerime gelecek olursak;


* İlk kullandığım andaki kokusuyla tenimde kaldıkça aldığım koku kesinlikle farklı, ikisi de güzel olmasına rağmen ben kaldıkça dönüştüğü kokuyu daha çok sevdim.

* Hissettiğim koku başlarda daha meyvemsi çiçeğimsiyken sonradan alt notalarda olsa da vanilya ve odunsu kokular oldu ki ben alt notalarda vanilya olmasına bayılıyorum, eğer vanilya baskın bir kokuysa maalesef katlanamıyorum, tınısı beni daha çok mutlu ediyor.

* Kalıcılık olarak başarılı buldum ben, öğlen 2 sularında sürdüğümde akşam eve dönerken hala tenimdeydi, hatta süreli uzunca bir vakit geçmesine rağmen beğenip markasını soran arkadaşım oldu.


Bu kokunun açık tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum (kendi yorumum/tahminim) ama unutmayın parfüm ne olursa olsun herkesin cilt tonuna, türüne göre hem değişik bir koku alıyor hem de kalıcılığı değişiyor.

Özet olarak sevdiğim bir parfüm oldu, cildimle iyi anlaştı, şansınız olursa mutlaka denemenizi tavsiye ederim.

*Ürün deneyimleyip yorum yapmam üzere Yöntem Pr tarafından yollanmıştır, bu şahane sunum için tekrardan çok teşekkür ederim.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.