Görkemli Yüzük Modelleri

Aksesuar denince kadınların tüm ilgisi oraya yöneliyor, bu doğamızda var sanırım. Bu gün ise yüzük modellerine devam ediyoruz, modellerin hepsi pırlanta ve özel tasarım. Çoğunluğu ise De Beers tasarımlar oluşturuyor. Uzun parmaklı bayanların en büyük avantajıdır istediği formda yüzük kullanabilmek. Ben de kısa parmak kategorisindeyim maalesef, dolayısıyla ince yapılı yüzükleri tercih etmek zorunda kalıyorum. En çok dikkatimi çeken büyük renkli taşlı yüzükler, zaten galeriye de bir tane ekledim ''çiçek figürlü yüzük modeli'' başlığı altında. Sevdiğimiz, beğendiğimiz her şey iç dünyamızı yansıtıyor bende sebepsiz renkli ışıltılı olan istisnasız her şeye hayranım. Karanlık karamsar ürünleri sevemedim bir türlü, siz de tazelenmek yenilenmek adına hayatınızın her alanına biraz renk katın. Her şey insanın kendini sevmesi ve barışık olması ile ilgili sanırım, biraz daha boşverdim olursak hayat daha kolaylaşacaktır. Hepinize renkli günler diliyorum görüşmek üzere hoşça kalın...
 
Resimleri büyük boy görebilmek için lütfen üzerlerine tıklayınız. 
 
 
 







                                                              


 
Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.