L'oreal Lash Architect 4D Rimel

Selam kızlar..
Severek kullandığım rimelim sonunda bitti ama 40 küsur lira verip tekrar almak istemediğim için bir daha ne zaman alırım bilemiyorum.. İndirimde bile fiyatı pahalı geliyor artık.. Neyse hemen incelemeye alalım;



*Ambalajı çook şık!

*Fırçası hafif kıvrık bu yüzden kirpiklerinizi de kıvırıyor ve minik minik kılları sayesinde en küçük kirpiği bile yakalayıp uzatıyor.

*Uzatması ve tek tek ayırıp dolgunlaştırması gerçekten takma kirpik etkisi yaratıyor.

*Kirpikleri asla yapıştırmıyor!

*Akmıyor, dökülmüyor.

*Tek eksi yönü fiyatı!


Gerçekten çook beğendiğim memnun kaldığım bir rimeldi. Bu arada benim kirpiklerim kısa seyrek ve hafif düz yapıda. Gür kirpiklerde yada diğer kirpikler de nasıl olur bilemem. Kirpik yapınız bana benziyorsa eminim memnun kalacağınız bir rimel olur :)



Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.