Leopar Tırnaklar / Leopard Print Nail Art

Melaba melaba ben tembel blogger :)

Ürün yazısı hazırlayamayan tembel ve pc böceği kızı olan anne blogger bir araya gelirse işte böyle ortada kalır efenim.. Kusura bakmayın en yakın zamanda yeni ürün yorumlarımla burda olucam :)

Bugün size geçen bayramda yapmış olduğum tırnak desenini göstermek istedim.. Desenin ortasında beyaz gibi duran renk aslında altın rengiydi. Kameradaki resimleri kızım sildiği için bende telefonla çektiğim resmi paylaşıyorum. Neyse iyiki telefonla da çekmişim :) renkler orjinali gibi durmasa da umarım beğenirsiniz..


Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com
Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.