Max Factor Colour Perfection İkili Far - 465 Moonshine Meadows

Herkese günaydııııın..

Uzun zamandır benimle birlikte olan ve aynı zamanda da uzuuuuun zamandır hiç kullanmadığım bir far. Hemen incelemeye alalım bakalım nasılmış??


*Oldukça pigmentsiz bir far, rengini tam vermiyor.



*Bazsız dayanmıyor. Sabah sürdüğünüz far öğlen yada öğleden sonra uçmuş oluyor..


*Ambalajı çok dandik görünse de yıllarca kırılmadan kopmadan sağlam kalmayı başardı :)


*Fiyatına hiç değinmek bile istemiyorum..


Artık satışta mı bilmiyorum ama  hala varsa almayın aldırtmayın o derece.. Ama yok ben paramı sokağa atacak yer arıyorum zaten derseniz buyrun alın ben uyarımı yaptım :)

Aslında sağda ki mat asker yeşili olan renk çok hoş duruyor ama tam renk vermediği için düzgün sürülmezse çamur gibi durabiliyor..

Hoşçakalıııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.