MİM # BENİMLE İLGİLİ 20 GERÇEK

Sevgili Mor Hastası beni unutmamış mimlemiş.Kendisine çok teşekkür edip kendimle ilgili gerçeklere geçiyorum.



1- 32 yaşında,iki çocuklu,terazi burcuyum.

2-Evlendiğimde üniversite 2.sınıfa geçmiştim.Diplomamı almak için sınav zamanları tek başına odaya kapanmak çok zordu ...

3-Sahip olduğum şeyler için fazlasıyla çaba göstermem gerekti.En basitinden mesleğimde atanmak için eşimden,evimden tam iki yıl ayrı kalmak zorunda kaldım.

4-Evim benim için çok önemlidir. Aman bu da böyle oluversin diyemem.Evime gelenler genellikle dekorasyonumu beğenirler :)

5-Cam silmek ve ütü yapmak en sevmediğim işlerdir.Bazen giyim alışverişi yaparken bile ütü gerektirmeyen giysiler seçmeye çalışırım.

6-Son yıllarda tam bir AVM tutkunu olduğum doğrudur.Çocuklar bile önünden geçerken AVM isimlerini bilirler :(

7-İndirim broşürlerine bakmaya bayılırım.Migros broşürü bile olsa.

8-En büyük hayalim şehre yakın bir sahil kasabasında yaşamaktır.

9-Araba merağım var desem ayıp olmaz değil mi? Yeni bir araba modeline bakacaksak eşim beğenilerimi dikkate alır ve önce beni oturtur sürücü kotuğuna :p

10-Şimdiye kadar hiç diyet denemem yoktur.Bir davet ya da toplantıda ikram tabağındakilerinin azını yiyip ''bana bu kadar yeter''diyenlerden olamadım hiç.Tabağım hep boş dönmüştür benim için.

11-Şimdiye kadar kimseye boş yere kötü duygu beslememişimdir.Sevmediğim biri varsa ben ne yaptım diye düşünmeli mutlaka.

12-Kişilerin yaptıkları beni rahatsız ediyorsa ister en yakınım olsun ister akrabam bitti mi biter  benim için.Ve idare etme becerim yoktur hiç.Bitti der geçerim.

13-Yeni girdiğim ortamda az,tanıdım bildiğim insanların arasında çok konuşurum.
Birde  kötü bir özellik biliyorum ama en son söylenmesi gerekeni ilk söyleyenlerdenim.

14-Gece uyumayı ,sabah kalkmayı hiç sevemedim şimdiye kadar.Sabahların ilk 15 dakikası dünyanın en mutsuz insanı olurum.

15-Yapılması gereken işleri genelde son ana bırakıp arada geçen zamanda yapmadığım işi düşünür dururum.

16-Elma dilim Patates ve Ruffles Burger King son zamanların en sevdiğim ıvır zıvırı.

17-Kış aylarına,kar yağarken pencere önünde kahve içmeye özellikle de yılbaşı zamanı mağaza süslemelerine ba-yı-lı-yo-rum.

Birazda blogger gerçeklerine yer vermem gerekirse ;


18-Blog okumayı,emek verilmiş her yazıya yorum yazmayı çok seviyorum.
Benim takip ettiklerim genellikle sadık bir okuyucu olduğumu bilirler.

19-Onu takip etmem,yorumlara cevap yazmam ,bana şunu yazmayın bunu istemeyin diyen blogları okumak beni çok sıkıyor.

20-Defalarca beni takip et diye link bırakan,her yazıma yorum yazıp blogunu takip ettiğim an bir anda toz olan blogları kara listeye aldığımı itiraf edebilirim.Neyse ki iki elin parmaklarını geçmeyecek kadar azlar.

Kendimle ilgili dile getirmediğim ne çok olumsuz gerçek varmış.Şaşırdım gerçekten...

Bende bu mimlediklerim ise eğer yapmak isterlerse Aycelce Hayat ve  7/24 Makyaj
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.