Saç Düzleştirici Botanik Jel : Phyto Phytodefrisant Botanical Straightening Balm

sac-duzlestirici-krem-phyto-phytodefrisant

Phyto Phytodefrisant Botanical Straightening Balm




Phyto, doğal içerikli botanik bir saç bakım markası, özellikle saç bakımında düşkünseniz ve içeriğini de önemsiyorsanız, müptelası olacağınız dozda seveceğinizden eminim. Phyto ürünleri, iyi içerikle şekillendirmede etkili saç bakım keşiflerine son verdiren cinste. Sadece ambalajları cezbedici değil. Dış güzellik değil iç güzelliğiyle kendini hayran bıraktırıyor.




Phyto Phytodefrisant Botanical Straightening Balm, saç düzleştirici bir saç bakım ürünü, jel formunda. Saçları hiç ama hiç ağırlaştırmıyor. Ağırlaştırma sıfır. Yağlandırma sıfır. Bu kısmının altını defalarca çizmek istiyorum zira bu minvalde, pek çok saç markasının düzleştirici, bukleleştirici vs tarzı ürünleri aynı paydada birleşiyor: saçı yağlandırıyor. Ama bu düzleştirici jel, hafif ve saçları ağırlaştırmıyor/yağlandırmıyor.



phyto+phytodefrisant+botanical+straightening+balm+review


Etkisi ciddi ciddi iyi. Saç düzleştirici kullanmadığım için fönle bile mükkemel bir sonuç aldığıma göre, bir düzleştirici ile performansının tavan olacağı orantısını düşünmemek elde değil. Hiç fön çekmeden kullandığımda ise, düzleştirici etkisi yine fark edilir oranda oluyor ama en önemlisi ve benim en sevdiğim kısım, saçların elektriklenmesini alıyor.


Kullandığım zaman, ne saçım elektrikleniyor, ne de ağırlaşıyor. Düz saçlara şipşak kavuşturuyor. Etkisi gün boyu sürüyor. Saçlara parlaklık da sağlıyor. Tabii bu parlaklık, çok yüksek oranda değil. Düz saçın etkisi de var. İçeriği ise çoğu marka gibi ağır kimyasallarla dolu değil. Zaten markanın çizgisi botanik saç bakımı üzerine.


Kısaca harika. Ben markaya bayıldım. Merak ettiğim diğer ürünlerle keşiflerimi sürdürmeye niyetliyim. Alın kullanın şeklinde öneriden daha öte, mutlaka deneyin diyorum. Şu zamana kadar neden daha evvel tanışmadım diyebilirsiniz.


Ben şekillendirme konusunda, Osis ürünlerine hayranım. Her istediğim sonucu, Osis ürünleriyle alabiliyorum ve epey uzun zamandır da sıkı bir Osisciyim. Phyto bana Osis'in iyi içerikli alternatifi olarak geldi.




phyto+phytodefrisant+botanical+straightening+balm+ingredients
- Phyto Phytodefrisant Botanical Straightening Balm İçerik -


Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.