Serhata güzel bir eğitim



TUMBLR'DA BİR POST VARDI ENGELLİ BİR KARDEŞİMİZDİ. ADI SERHAT.ARKADAŞLARI TARAFINDAN ŞİDDETE UĞRAYAN ÇOCUK.

İşte post:

Bu sinifimdaki yari engelli arkadaşım Serhat.Duzgun konusamiyor,yazamiyor ve soyleneni tam anlamiyor.Sinifta alay konusu oldu,gucsuz,saf ve temiz oldugu icin dayak yedi.Bugun oldugu gibi.3 kisi tarafindan dayak yedi.Cok agladi.Annesi perisan haldeydi.Ogle tatilinden sonra okula gelmek istememis Serhat.Annesi okula gelip hungur hungur agladi.Cidden aciyorum insanlara.Benim bile gozlerim doldu.Ya acimiyorlar mi? Cidden ya.Empati yapin.Onun yerine koyun kendinizi.Bir de cocuk kufur etmiyor bisey yapmiyor.Tek yaptigi ders dinlemek.O cocuk ona yapilanlari hak etmiyor.INSANLARA ACIYORUM.




DEVLET OKULUNDA DEĞİL ÖZEL BİR YERDE EĞİTİMİ VE TEDAVİSİ DEVAM ETMELİ.AİLESİNİN DURUMU İYİ DEĞİL SANIRIM BİR İMZA KAMPANYASI BAŞLATALIM SAĞLIK BAKANINA KADAR ULAŞSIN O ÇOCUĞA BORÇLUYUZ BUNU SEVGİMİZE İHTİYACI VAR İNSANLARIN ZARAR DEĞİL YARAR VERDİĞİNİ BİLSİN ARTIK BERABER BİR İMZA KAMPANYASI BAŞLATALIM DEDİK UMARIM YARDIMIMIZ DOKUNUR.



http://imza.la/serhat-kardesimize-daha-guzel-bir-egitim
kaynak sahibi : http://birazmuzikbirazuyku.tumblr.com/post/63959775589/serhat-kardesimiz-icin-imza-topluyoruz-amac-m-z-ona


Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.