Siyah Dekolteli Gece Elbise Modelleri

Merhaba fiziğine güvenenler buyursun. Harika mini gece elbise modellerine siz de bayılacaksınız. Giyilir mi giyilmez mi bilemem, ama duruşları da modeller de, taşıyanlar da kuşkusuz şahane. Modelleri çekici kılan en büyük özellikse sanırım siyah oluşları, bu tarz modeller genellikle havuz başı kokteyl'lerinde veya clup'larda giyilmek için dizayn edilmiş. İddialı olmasının yanında cesaret isteyen, cüretkar modeller. Siz üzerinde çeşitli oynamalar yaparak daha kullanılabilir bir model ortaya çıkarabilirsiniz. Giyilebileceğinden emin olmasam da çok beğendiğim için böyle bir galeri hazırlamak istedim. Düşünüyorum da belki yazlık yerlerde bu tarz kıyafetleri kaldırır, bikininin üzerine giyip akşam gezmesine çıkılabilir. Yazıdan anlaşıldığı üzere bana göre değil bu elbise modelleri ama fiziğim kusursuz olsaydı gönül rahatlığı ile kullanabilirdim. Giyilir mi giyilmez mi'yi ben hala çözemedim, takdir sizin iyisi mi sözü daha fazla uzatmadan galeriyi ziyaret edelim görüşmek üzere hoşça kalın...
 
Resimleri büyük boy görebilmek için lütfen üzerlerine tıklayınız.
 


 
 









 
Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.