SON ZAMANDA ALDIKLARIM

Son zamanlarda yaptığım alışverişlerin kozmetik ve kişisel bakım kısmının yazısını yazıp yılbaşına kadar alışveriş yapmama kararı almıştım ki yılbaşına zaten pek bir şey kalmadığını fark ederek utandım. :o
Takip edenler bilirler yılbaşı öncesi yeni ürünler,hali hazırda bulunanların kofreleri ve yılbaşına özel setlerle çok büyülü bir dönem oluyor ve ben o dönemi bir kaç yıldır merakla ve heyecanla bekliyorum.

Son haftalarda aldıklarıma gelince;


Avon Color Trend Pullu Oje : Daha önce şu yazımda tanıttığım pullu ojelerin bu sezon yeni renkleri çıkmış.Bu kez Bronz rengini aldım.

Mac Peachykeen Allık : Bu allıkta uzun süredir gözüm vardı.Nihayet artık benimle.

Mac 109 Küçük Kontür Fırçası : Bu fırçayı aydınlatıcı ve allık uygulamak için aldım.Bunu alınca çok istediğim R.T Blush Brush'tan vazgeçtim.

Flormar Jumbo Kalem : Jumbo kalemleri merak ediyor ancak sürekli bakmayı unutuyordum.Hafta sonu elimde deneyipte hızlı sabitlenmelerini görünce pembe rengini aldım.Bronz renginide almayı planlıyorum.

Golden Rose Rich Color Ojeler: Sanıyorum yakında Golden Rose standı açabileceğim.Zira bu yıl en fazla yatırımı Golden Rose ojelere yaptım.Numaraları 05 ve 43


 Son olarak Bimeks alışverişimizde verilen hediye çekini kullanarak Braun Satin Hair 7 Saç kurutma makinesini aldım.Saçlarımı çok fazla kabarttığından genellikle kurutma yapmamaya çalışırım.Bu makinenin İyon teknolojisi ile sonuç nasıl olur bilmiyorum ama deneyeceğim bakalım.


Bunun dışında bir de cilt bakımı alışverişi var onuda yakında yazıp daha sonra ürün yazılarına geçeceğim.

Merak ettikleriniz varsa önceliği onlara verebilirim.

♥ Sevgiler ♥


Sosyal Medya Hesaplarım


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.