Watsons ve Gratis Alışverişi.

Merhabaaalaar:) Artık vakit buldukça blog yazılarıma geri döneceğimi söylemiştim, sonunda güzel alışverişler yaptım ve o cicilerimle döneceğim Mardin'e, yani benim de artık hakkında yazabilecek ürünlerim var (: İstediğim highend ürünleri alamadım tabi ki henüz ama onları da önümüzdeki aylarda alacağım umarım, şimdilik Watsons ve Gratis indiriminden yararlandığım ürünlerle post hazırlayacağım.

Biliyorsunuz ki bayram için hem Watsons hem de Gratis indirimler yaptı, çoğumuz yararlandık, hala yararlanmayanlar varsa hemen cüzdanını hazırlasın indirim yarın da devam ediyor olacak.

Ben sırasıyla iki mağazıyı da ziyaret ettim bakalım neler almışım?

İlk durağım Watsons'dı.


Loreal True Match fondöteni yeniden aldım, önceki indirimde en açık rengi almıştım ama bronzlaştığım gerçeğini unutmuştum, bu ton bana bir tık koyu ama sorun değil rengini açacak olursam eski fondötenimi kullanırım, Mac Fix Fluid alana kadar almam şarttı çünkü Nars fondötenim bitti, yüzde 50 indirim dense de fiyatı 30 liraya geldi, indirimsiz fiyatı 55 lira. (Gratis'te de indirimle ilgili gariplikler vardı, açıkcası anlam veremedim, neyse)

Stay Matte pudra sonunda Transparant rengine yeniden kavuştum, normal fiyatı 13 liraydı sanırım yüzde 50 bu da.

Loreal saç bakım yağı, bu da indirimdeydi ne kadara düştü hatırlamıyorum maalesef.

Rimmel London kaş kalemi, deneme amaçlı aldım, indirimle 7 liraydı.

Rimmel London 3D eyeliner, kalemi hoşuma gitti bu da 7 lira tarzındaydı sanki.

Maybelline renkli kalem, rengine aşık oldum! 9 lira felan oldu sanırım indirimle.

İkinci durağım Gratis;



Benri kare pamuklardan stoklamak şarttı, yüzde 40tı sanırım indirim.

Fısfıs şişeleri kırılan saç bakım yağım için.

Asetonlar yine dönüş için.

Bahama Mama , Laguna'yı alana kadar benim sadık yarimdir, geri dönüş yaptım, 13.5tu sanırım

Schwarzkopf şampuan ve Gliss saç açma spreyi,  13.5 lira. (Aklıma takılan indirim olayı ise şuydu; ben her zaman Gliss saç spreyini alırım şuana kadar fiyatı hep 7-8 lira arasındaydı, hatta bazı zamanlar indirimle 5,5 liraya almışlığım var lakin bu sefer üzerlerinde 11 küsür lira etiket vardı, indirimli hali yani 8 küsüre geliyordu, anlayamadım biranda bu saç spreyleri bu kadar pahalılanmış mı? yoksa ben mi dikkat etmedim bunca zamandır..)


Sonuç olarak benim için ihtiyaç alışverişiydi, iyi denk geldi, umarım herkes istediğini alabilmiştir.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.