Alix Avien Eyeliner

Merhaba.

Bir aydır her gün kullandığım benim için en en güzel olan keçe uçlu Alix Avien'in eyelinerından bahsedeceğim size.

Yıllarca eyeliner olarak siyah göz kalemi kullandım, daha sonrasında ise direk jel eyelinerlara geçtim çünkü ben hiç bir zaman bu kalem halindeki/keçe uçlu eyelinerlarla iyi anlaşamadım, ya uçlarının iki gün sonra yapısı bozuldu, ya performansından memnun kalmadım ya da renk vermiyorlardı.

Alix Avien'in sonbahar/kış koleksiyonunu tanıtmıştım sizlere tam olarak şurdaki yazımda, bu ise tüm ürünler içerisinde en beğendiğim, her gün kullandığım tek ürün oldu.

Şimdi gelelim neden bu kadar sevdiğime ve yorumlarıma;

* En önemli neden bir ay sonunda bile ucu asla yapısını bozmadı, ilk gün ki gibi.

* Akma, bulaşma yapmıyor, günde en az 6-7 saat gözümde kalıyor ve şuana kadar hiç sorun yaşamadım.

* Keçe uçlu olduğu için bazı linerlar sert olabiliyor ama bu öyle değil kesinlikle gözünüzü uygulama esnasında acıtmıyor.

* Rengi simsiyah değil ama kesinlikle siyah, yani asla grimsilik hissetmiyorsunuz, ayrıca pigmentasyon olarak iyi rengini tek katta kolaylıkla veriyor.

* Ucu çok ince olduğu için benim gibi elinin ayarı olmayanlara biçilmiş kaftan, ben beceriksiz olduğum için kalem ve jel eyelinerlara göre çok daha ince şekilde çekebiliyorum. (ki beceriksizliğimi her yazımda belirtiyorum BEN MAKYAJ YAPMAYI BİLMİYORUM İDDİAM YOK SADECE KOZMETİĞİ SEVİYORUM.)

* Bulunduğum yerde Watsons , Gratis gibi yerler olmadığı için fiyatından emin değilim ama bir çok markaya göre uygun fiyatlı olduğundan eminim ki bu da bir artı.

Görsellere bakalım;



Size şöyle diyeyim; bu eyelinerı kullandığım günden beri jel eyeliner kullanmıyorum, hani bir kere bile sürmedim, hatta bu eyelinerı edindiğim zaman yanında 2 farklı markadan da yine keçe uçlu eyeliner edinmiştim ki onlara asla sıra gelmedi çünkü bu varken ve böylesine memnunken ihtiyaç duymadım, tatillerde şehir değiştirdiğimde yeniden alacağıma eminim, çok ciddi şekilde gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum, en azından deneme şansınız varsa lütfen deneyin, ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Sevgiler.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.