Altın - Kahve Dumanlı Göz Makyajı (EOTD - FOTD)

Selam Kızlaaar :)
Geçen gün bir davetteydik ve bende hazır akşam dışarı çıkacakken koyu bir göz makyajı yapmak istedim ama dudakları da koyu istediğim için çokta abartmadım. Her zaman ki gibi Balm Jovi paletimle yaptım makyajımı. Herkesin alması gereken joker bir palet!

Makyajımın genel görünümü bu şekilde.


Normalde çook daha koyuydu ama flaşın azizliğine uğruyorum her seferinde. Gece makyaj fotoğraflamak oldukça zor =/ Sol kaşımın kusuruna bakmayın oraya perçemim denk geldiği için hep dağılıyor. Işıl Işıl kaş jelinin görüntüsünden hoşlanmadığım içinde kullanmıyorum!

Fotoğrafları eve geldiğim zaman çektiğim için makyajım biraz bozulmuştu, üzgünüm..

Artık yaptığım makyajlara alıştınız sanırım, nasıl yaptığımı anlatmama gerek yok :) Teknik aynı renkler farklı genelde. Ama hafta sonu için bir club makyajı gelecek beklemede olun ;)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.