Down Under Natural's Onarıcı Sıvı Saç Kremi

Herkese merhabaa...
Rossmann' ın bayram indiriminden aldığım bu sıvı saç kreminden bir tane daha almadığıma pişmanım! Kızımın saçları ince telli ve banyo sonrası çok karışıyor taramakta oldukça güçlük çekiyordum. Bir kaç ürün denedim (saç kremi vs) ama hiç biri bunun kadar iyi sonuç vermedi. İçeriğinin temiz olması da hem kızımda hem de kendimde gönül rahatlığıyla kullanmamı sağladı.



Benim de boyalı ve saç şekillendiriciler den dolayı yıpranmış saçlarımı kolayca taramamı sağlıyor. Üstelik tam tembel işi yani tam benlik =) Saç kremini avcuna dök sür ohoo gibi bir derdi yok! Şişeyi çalkalayıp fıs fıss saçınıza sıkmanız yeterli :) Ayrıca yapısı da çok hafif saçınızı asla ağırlaştırmıyor saç kremlerinin verdiği ağırlık hissi bu üründe yok. Anlamadığım bir şekilde çok çabuk azaldı birazcık bereketsiz bir ürün gibi geldi bana çünkü ben elimdeki stoğu bitirmek adına saç kremlerimi uyguluyorum çoğu zaman. Sadece kızımda kullandım şişe yarıya indi.

Saçı onarma gibi bir vaadi var ama ben buna hiç bir üründe inanmıyorum. Belki boyasız, ısı işlemi çok az gören saçlarda işe yarayabilir bilemiyorum.. =/


Sizin favori saç kreminiz(sıvı/krem)  hangisi?

Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.