Essence 165 Here's My Number - Sparkle Sand Effect / Dokulu Oje ve Siyah Beyaz Puantiyeli Nail Art

Merhaba kızlar :)
Bu başlık gelmiş geçmiş en uzun yazı başlığı oldu sanırım ^,^
Essence' in dokulu ojesini geçenlerde Rossmann alışverişim sayesinde keşfetmiştim.. O zamandan beri sık sık kullandım ve çoook sevdim.. Dokulu olmasının yanı sıra rengi de çok güzel. İçinde ki minik ışıltıları ise sıradan bir texture ojeden Essence i ayıran bir başka özellik.. Kuruma hızı ise mükemmel! Bütün Essence ojelerde yaşadığım 2. günde soyulma durumu bu ojede de mevcut ne yazık ki. Fiyat açısından bakarsak, diğer bütün dokulu ojelerin içinde en uygunu! Yerel firmaların dokulu ojeleri bile 5 liradan fazla. Ama Essence fiyatı diğer ojeleriyle aynı tutmuş yani 2.95. Ben birde bu güzellikleri yalnız bırakmayıp iki tırnağıma puantiye yaptım. Umarım beğenirsiniz!

Siz sormadan söyleyeyim "Evet resmi kucağımda çektim ^,^" imza: Tembel Blogger :*

(Kırılan tırnaklarım halaaa uzamadı ve kırılmaya devam ediyor =( ühüü )


Siz bu dokulu ojeler hakkında ne düşünüyorsunuz? Kullandınız mı? Yoksa o pütürlü doku sizi rahatsız mı etti? Hadi hadi paylaşııın ^,^


Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.