ESSENCE SPECIAL EFFECT COOL BREEZE

Günün oje yazısı Essence Special Effect serisinden Cool Breeze üzerine.

Yaz sonunda aldığım Essence ojelerden birisi bu pullu Top Coat idi.Öyleki sürünce keşke bu kadar bekletmeseydim demekten kendimi alamadım.


 Mavi-yeşil-sarı geçişli yanar döner pulları olan Top coat koyu renk ojelerin üzerinde harika görünüyor.Pulların yoğunluğu fazla değil ama cilasının fırçadan biraz akmasını bekleyerek yaptığım uygulamadan sonraki sonucu çok beğendim.
 Farklı ışıklarda çekilmiş fotoğraflar ;





Fiyatı 6-7 TL civarı olan bu zor bulunası ojeyi Gratis Essence stantlarında bulmanızı umuyorum.

Essence'nin bu ışıl ışıl serisini siz nasıl buldunuz,Cool Breeze Top Coat'ı beğendiniz mi?


Sosyal Medya Hesaplarım

Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.