Flormar - Passionate Dots / Invisible Powder

Merhabalar, dün Flormar'ın yeni koleksiyonu olan Passionate Dots'dan rujunu tanıtmıştım bugünse sırada transparan toz pudrası var.

İki yılı aşkın süredir pudra kullanmaktan vazgeçtim çünkü cildim kuru, önceleri yıllarca kullandım çünkü makyaj konusunda bilgim çok iyi değildi, yaza yakın zamanlarda cildim yanlış bakım ürünü kullanmaktan dolayı karma bir hale dönüşmüştü o sıralarda hafif hafif kullanmaya yeniden başlamıştım, şimdi yine gayet kuru olarak devam ediyoruz.Cildim kuru olunca pudra makyajda benim için vazgeçilmez bir parça değil, evet fondöteninizi, makyajınızı sabitliyor ama ben kendi adıma pudra kullanmasam da günün sonuna kadar kullandığım ürünler cildimde kalıyor, çok nadir olarak özel günlerde yine de alışkanlık olarak kullanıyorum sadece.

Flormarın bu seri için çıkarttığı ürün; loose-toz, bu tarz pudralar doğru kullanıldığı takdirde pressed yani bastırılmış/sıkıştırılmış pudralara göre daha iyi sonuçlar verebiliyor ama dediğim gibi doğru kullanıldığı takdirde.


* Ürün 18 gram yani her gün pudra kullanan birisi için bile çok üzün süre gidecektir, muhakkak ki bereketli bir ürün olacaktır.

* Renk olarak transparan, yani tüm cilt tonlarına uyar demek oluyor, buna biraz katılıyor biraz da katılmıyorum açıkcası, cildiniz eğer beyaz, buğdaysa evet size kesinlikle uyar ama cildiniz ciddi şekilde koyu ve esmerseniz bence boynunuzdan daha açık bir sonuç çıkabilir ortaya.

* Makyaj sabitlemesi olarak başarılı buldum lakin diyorum ya benim cildim kuru olduğundan fondötenlerde kusma zaten yapmıyor (çok sıcak olmadıkça), kuru ve normal ciltleri sabitlemesinin tatmin edeceğini düşünüyorum ama yağlı ciltler için belki de çok hafif kalabilir matlaştırmayabilir, cilt yapım uygun olmadığından bu konu hakkında yorum yapmam doğru olmaz.

* Pudranın makyaja yeni başlayanlar için bir handikabı olabilir, o da ürünü nasıl alacağınız; ben şahsen ya kapağına çok az döküyorum ya da kapalı konumdayken biraz sallayıp üst tarafında birikeni direk fırçaya alıyorum.

* Ürünün içerisinden bir adet ponpon çıkıyor, makyaj hakkında bilinçli olmadığım günlerde pudralar içerisinden çıkan ponponlar ve süngerleri her zaman kullanırdım, hatta pudra süreceğim derken fondöteni de aplikatörle bir güzel silerdim.Zor durumda kalmadıkça ponponu kullanmanızı tavsiye etmem, ama bir yere giderken yanınızda taşımanız için pratik, daha kusursuz yok gibi bir görünüş için fırça kullanmak her zaman daha mantıklı, markasının, fiyatının hiçbir önemi yok, yumuşak olsun yeterli, pudra kullandığım zamanlar nadir olsa da kullanacağım zamanlar EcoTools'un fırçasını tercih ediyordum ve gayet memnundum.

* Fırça ile homojen bir şekilde cildinize dağıtmalısınız, tabi ürünü alınca elinizin üzerinde ya da pudra kutusuna tık tıklayarak fazlasını almalısınız, direk yüzünüze sürerseniz suratınıza un bulamışsınız gibi olacaktır.

* Ürünün fiyatı gramajına göre şahane 20,25 lira.

Aşağıda nasıl uyguladığımla ilgili fotoğrafları bulabilirsiniz.


  •  Ürünü hafifçe sallayın.
  •  Kapağı açın.
  •  Fırçanızla alın.
  •  Fazlasını ürün ambalajına tık tık hareketiyle atın.


  • Ürünü uygulamak istediğiniz kısımlara yavaşça ve homojen olarak uygulayın.
  •  Yaymaktan çok hafifçe dağıtmaya çalışın.

Koleksiyonun diğer ürünlerine ve fiyat bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz;
http://www.flormar.com/turkce/passionate_dots.asp 

Sevgiler.

*Ürün deneyimleyip blogumda paylaşılmak üzere Flormar tarafından gönderilmiştir, tekrardan teşekkür ederim. 
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.