Flormar Transparan Pudra / Passionate Dots

flormar-transparan-pudra-passionate-dots


Flormar Transparan Pudra
Flormar Passionate Dots Invisible Powder




Flormar, şirinlikte sınırları zorlayarak cezbedici ve yepyeni çıkardığı Passionate Dots makyaj koleksiyonunda yer alan ürünlerden birisi olan, transparan yüz pudrası kompakt formda bir pudra değil toz pudra (loose powder) yapısında.


Pudranın renk seçeneği yok, transparan hali ile tek çeşidi bulunmakta. Loose powder şeklindeki toz pudralar, kompakt pudralara kıyasla daha zor kullanıma sahip, çünkü çok tozutuyorlar ama daha incecik yapıda oldukları için ciltle çok daha iyi bütüneşebiliyorlar.



flormar-transparan-pudra-passionate-dots

Flormar transparan pudranın da kullanımı tozutma açısından aynı. Fakat yapısını ben beğendim. Transparan yapısı tam bir transparan halinde değil, beyazlık bırakıyor. Açık tenli iseniz bu pek sorun olmayacaktır. Örneğin ben NC15 'im ve pudraların beyazlatıcı özelliği belli olmuyor. Ancak daha koyu tenli iseniz, tabii ki bu özelliği fark edilir ve biraz da bu durum sizi rahatsız edebilir. Önerim bir süre teninizin makyajla birleşmesini beklemeniz, o süre zarfında bıraktığı o beyazlık da göreceksiniz ki büyük ölçüde azalıyor.


Toz pudranın içinde, tutma yerleri siyah, kendisi beyaz ve şirin bir puf / sünger bulunuyor. Nasıl ki farların içinden çıkan aplikatörler işe yaramaz, pudraların içinden çıkan puflar da farksız değil, bir o kadar aynı ayarda. Puf ile uyguladığınızda pudranın homojen dağılmadığını, cildinizin bazı yerlerinde daha fazla pudra varken başka tarafında daha az yayılma sorununu yaşattığını göreceksiniz. Bu yüzden büyükçe bir pudra fırçası ile uygulamanız daha güzel bir sonuç verecektir. Örneğin ben, Sigma F30 ile uyguluyorum.


flormar-transparan-pudra-kullananlar


Makyajı sabitlemede başarılı, makyajı sabitliyor. Matlaştırıcı özelliği sayesinde mat bir görüntü kazandırıyor. Matlaştırıcı yanı çok iyi düzeyde olmasa da günlük makyaj için ideal yapıda. Beyazlık kalıntısı da ciltle bütünleştiğinde bende bir problem oluşturmadı. Karma ciltliyim, gün içinde cildimin yağlandırma seviyesini azalttı. (Tamamen yok etmese de fark edilir oranda azalttı) Hafif ve benim oldukça hoşuma giden bir meyve kokusu hakim. Zaten içeriğinde meyve özleri bulunuyor. Bu koku yoğun değil, ben rahatsız edilecek oranda bulmadım. İçerik olarak Talc, Mineral Yağ ve Alüminyum  kısmıyla sorununuz yoksa, makyaj sabitleme ve gün içinde parlamayı azaltma anlamında bir pudra arıyorsanız bir deneyin derim. Ambalajı fena şirin, sırf ambalaj uğruna alınabilecek kadar güzel bir koleksiyon olmuş, fazlasıyla beğendim.



Flormar ürünlerine her yerden ulaşabileceğiniz gibi, internet sitesinden de temin edebilirsiniz. Şu anda Flormar'da en güzel kampanya Lights of Flowers koleksiyonu %80 indirimde oluşu, mutlaka bakının derim.

Flormar Passionate Dots Invisible Powder fiyatı 20 Lira.


flormar-transparan-pudra-loose powder




* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.