Gelin Başı Topuz Modelleri

Onca düğün telaşının sonunda belki de en son koşuşturmadır gelin başı yaptırmak, daha doğrusu tüm çabanın bitmesine bir adım kala yapılan bir seremonidir. Genellikle topuz daha tok dursun diye kaynak saç kullanılır, ne kadar özenilirse özenilsin bir gelin adayı için yapılan saç modeli asla kusursuz olmaz. (Yada ben olanına denk gelmedim) Aksilikler, yetmeyen zaman, gereksiz bir öfke ile birleşince nedense en güzel günümüzü böyle gereksiz şeyler yüzünden önce ziyan eder, sonra da pişman oluruz neden tadını çıkaramadım diye. Şimdi gelelim gelin başı topuz modellerine; Artık neredeyse klasikler arasına girmiş modeller anlamsız bir biçimde hala favoriler arasında. Zaten böyle bir sayfa hazırlayacağım dediğim anda modeller zaten gözümde canlanmıştı ve karşıma çıkan saç modelleri ise nedendir bilinmez beni hiç şaşırtmadı :) Hala sıkı topuz kullanılıyor yoğun olarak oysa gelin adaylarımız biraz daha esnek olsalar bu konuda en azından iri dalgalarla şekillendirilmiş dağınık topuza yönelseler kısacası bir fark yaratsalar da biz de bir düğünde hayrete düşsek. Hep aynı gelinlikler aynı saç ve aynı makyaj... Sanki tüm gelinlerin dökme kalıbını yapmışlar, yazının uzamasından da anlayacağınız üzere bu konuda oldukça dertliyim. Neyse kestirmeden anlatalım yeni sezonda gelin başları geçen sezonun aynısı olacak :) Şaka bir yana en iyi modelleri sizler için derlemeye çalıştım umarım beğenirsiniz görüşmek üzere hoşça kalın...
 
Resimleri büyük boy görebilmek için lütfen üzerlerine tıklayınız. 
 









 
Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.