H&M OJE # GREEN BLUISH

H&M Sezon ojelerinin ikinci yazısı bu sevimli şişeye sahip Green Bluısh üzerine olacak.
Daha önceki oje yazısı burada...
Alışveriş yaptığım H&M de iki çeşit renk vardı.Dore ve Yeşil renklerden tercihim bu ojeden yana oldu.


Resimde gördüğünüz gibi yeşil-mavi-sarı tonlarında irili ufaklı pullar içeriyor.Pul yoğunluğu gayet güzel.Ortalama bir kapatıcılık sağlıyor  ve tüm muadili pullu ojeler gibi çabucak kuruyor.



Ben Pastel'in 74 numaralı ojesinin üzerine kullandım ama açık renkler üstünde nasıl duracağınıda çok merak ediyorum.

Bu şirin mi şirin ojeyi beğendiyseniz H&M mağazalarından 6.90 TL'ye edinebilirsiniz.

H&M'nin yeni koleksiyon ojeleri bence çok gösterişli.Siz ojeleri nasıl buldunuz?

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.