Loreal - Extraordinary Oil

Merhabalar, yazı yazmaya hiç vaktimin kalmaması çok üzücü ama arada el sallıyorum neyse ki:)

Şimdi sırada severek kullandığım hatta bitirdiğim Loreal'in Extraordinary Oil yani bakım yağı var, ben spreylerden çok bu yağları seviyorum çünkü saçlarım sarı olduğu için her boyamada yıpranıyor, o yıpranmış görüntüyü, sertliği gidermek için bazı ürünlerden destek almam da şart oluyor haliyle.

Önceleri hakkında olumlu şeyler duyduğum bu yağı bir indirimde almıştım, sanırım fiyatı 14 lira tarzı bir şeye gelmişti.

Ben alırken boyalı saçlar için olanı yoktu o yüzden bunu almıştım lakin şimdi boyalı saçlar için olanını kullanıyorum ve inanın bu yani normal saçlar için olanı çok daha iyi.



*Saçımı ağırlaştırmıyor.

*Gerekli yumuşaklığı veriyor.

*İki şekilde uyguluyorum, banyodan sonra ve saçımı düzleştirdikten sonra parlaklık versin diye.

*Çoğu kişi için bereketli bir ürün olur, ben her banyo sonrası iki kere kullandığım için bana 1 ay kadar gidiyor.

*Fiyat performans olarak düşününce gayet başarılı, 100 mllik bir ürünün indirimsiz 20 liraya satılması bence oldukça uygun.

*Kokusunu seviyorum.

*Yapı olarak çok su gibi değil ki bence böyle olması doğal, boyalı saçlar için olanını işte bu yüzden sevmedim yapısı su gibi, inanın o işe yarıyor mu anlayamadım ama bu gerçekten işe yarıyor.


Memlekette her gidişimde alacağım bir ürün oldu benim için, saçlarımı boyamaya devam ettikçe vazgeçilmez.

Sevgiler.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.