Marrakesh Argan Yağ ve Kenevir Özlü Şampuan

marrakesh-argan-yagli-sac-bakim-sampuani


Marrakesh Argan Yağ ve Kenevir Özlü Şampuan



Marrakesh, bir Amerikan markası olup saç bakım ürünleriyle göz dolduruyor, özellikle Argan Yağları ile ününe ün katmış durumda. Marrakesh şampuan ise Kenevir ve Argan Yağ özlü olmasıyla birlikte Sülfat ve Paraben içermiyor. Bu özelliklerine ilaveten de hayvanlar üzerinde deney yapmıyor.




Sülfatsız şampuanlara bayılıyorum. Çünkü uzun süreli kullanımda, saçlarımda harikalar yaratıyor. Saçlarınızda dökülme sorunu yaşıyorsanız, elbette ilk önerim bir dermatologa görünüp bunun asıl nedenini belirlemek, daha sonra da sülfat içermeyen şampuanlara yönelmek. Market şampuanlarından sonra saçlarınızın nasıl kendine geldiğine 1 ay içinde gözlemleyebilirsiniz.



Sülfatsız şampuanlar, daha önceki pek çok saç bakım yazımda da değindiğim gibi, alıştığımız şampuanlardan daha farklı yapıdalar. Daha az köpürüyor ve saçlardaki kiri yağı arındırırken saç derisine en az zararla bunu hallediyor. Ama sülfatsız şampuanların ortak yaşattığı bir sorun var ki, içlerinde silikon miktarı ya az ya olmadığı için saçları sertleştirme problemi ortaya çıkıyor. Bu yüzden de duş sırasında kullanılan saç kremleri veya duş sonrasında uygulanan saç serumları yahut durulanmayan saç bakım ürünleri imdadınıza yetişebilir. Fakat Marrkesh Argan Yağlı Şampuan, şu ana kadar kullandığım sülfatsız şampuanlar içinde saçı en az sertleştiren ve hatta biraz da yumuşatan bir şampuan olması ile bir harika.



Bir şampuandan ne beklediğinizi bilmiyorum, ama ben bir şampuandan dehşet özellikler beklemiyorum. Hatta beklentim yağı/kiri bile olduğu gibi fırlatıp atmasın, makul düzeyde makul kimyasallar ile yapsın, sade içerik sunsun. Bu yüzden sülfatsız şampuanlar, daha masum içerikleriyle dikkatimi celbediyor. Eğer siz de bu beklenti paralelindeyseniz, sülfat içermeyen, saç dersisine zarar vermeyen ve saçlara bir miktar parlaklık ile yumuşaklık sağlayan şampuan arıyorsanız, kesinlikle ve kesinlikle gözüm kapalı öneririm.




 Saçkolik sitesinin gönderimi ile deneyimledim ve çok beğendim. Saç bakım ürünlerinizde yeni keşifler yapmak istiyorsanız, Saçkolik sitesine muhakkak bakının derim, zira pek çok saç bakım markası ve ürün çeşitliliği ile favori sitelerinizden biri olabilir. 





* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.