Maybelline Moisture Extreme Ruj ~ 169 Burgundy

Günaydın kızlar :)

En sevdiğim rujlar arasında olan Maybelline' in Moisture Extreme serisinden bir rujla karşınızdayım.. Bende bu seriden 3 tane ruj var. En son edindiğim ise bu bordo renkte ki ruj. Kendisi benim ruj koleksiyonumun içinde ki en koyu renk olarak tarihe geçti ^,^ Sürekli bu ruju sürmek istiyorum ama gündüz vakti pek cesaret edemiyorum bu kadar koyu bir ruju sürmeye =/ İtiraf etmeliyim ki gece dışarı çıksam da rujumu sürsem diye fırsat kolluyorum.. :) Bir şeyi hemen belirtmek istiyorum; Simli rujlar da var bu seride onlar nasıl bilemem çünkü bende ki 3 rujda simsiz, onlara dayanarak yorum yapıyorum..

Gene rengi tam olarak yansıtamadım :( Burda gözükenden daha koyu bir bordo kızlar haberiniz olsun!



Hemen inceleyelim bu güzel rujun eksi ve artılarını :)

* Yapısı çok güzel. Oldukça yumuşak ve kolay sürülebilen bir yapıda.
* Oldukça nemlendiricili, bu yüzden dudakları asla kurutmuyor.
* Nemlendirme özelliği olan rujlar genelde pek kalıcı olmazlar ama bu rujda böyle bir sorun yok! Tam tersi oldukça kalıcı bir ruj. Ben dudağımda 6 saat tuttum ve hiç rujumu tazelemediğim halde son hali şurda ki makyajımda görebilirsiniz..
* Dudağa sürdükten bir kaç saat sonra o nemlendirici özelliğinden dolayı kaynaklanan parlaklık yok oluyor ve tamamen mat bir hale bürünüyor. Bu sizin için bir eksiyse parlatıcı uygulayabilirsiniz..
* Fiyatı normalde 9 - 10 lira ama Gratis ve Rossmann indirimlerinde çok daha uygun fiyata alabilirsiniz. Ben birini 3 liraya almıştım bunu ise yanılmıyorsam 4,5 liraya almıştım. Fiyatına göre çok fazla iş başarıyor. Bence bu seri Maybelline' in en güzel serisi ;) Renklerini acilen çoğaltmalılar :)

Bu harika rujun tek eksi yönü ambalajı! Dikkatli kapatmazsanız kapağı çok çabuk kırılabiliyor. Bu yüzden kapağına dikkat edin derim başka bir eksisi yok! Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum ^,^

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.