MİM # SONBAHARI SEVİYORUM.

Sevgili Bricit ve Madame Kokoş bana ''Sonbaharı Seviyorum''mimi göndermişler.Onları fazla bekletmeden cevaplıyorum mimi.


1-Sonbaharda en sevdiğin şey/şeyler neler ?


Sonbaharın büyüsünü büyük şehirlerde hissetmek zor.Bu mevsimde yapılan yolculukları çok seviyorum.Sonbahar renklerinin güzelliği ancak o  zaman görünebililiyor.
Pencere önünde içilen kahveleri,yağmurun sesini çok seviyorum.
Çocuklara sonbahar'ı anlatmayı,sonbaharla ilgili etkinlikler yaptırmayı çok seviyorum.


2-Sonbaharda en sevdiğin kıyafet ?



Sonbaharda kıyafet seçimi çok zordur benim için.Sabah giydiklerin öğle vaktine uymaz.Bu yüzden genellikle hırka ve trençkot tercihim oluyor.



3-Sonbaharda makyaj trendin nedir ?

Bakır ve mürdüm tonlarında göz makyajı ile bordo ruj sonbaharda en çok kullandığım tonlar.


4-Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek ?


Sonbaharın başında incir sonrasında üzüm en sevdiğim meyvelerin başında gelirken yazın ara verdiğim kahve bana tekrar eşlik etmeye başlıyor.


5-Sonbaharda başlayan TV dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi ?

 İlgiyle izlediğin bir dizi yok bu ara.

6-Sonbahar geleneğin nedir ?

 Yazlıkların kaldırılması,sezonluk bir kaç giysi alınması,çarpı işi çalışmalarının çıkarılması,iş yoğunluğunun artıp bol bol serzenişte bulunulması sonbahar geleneklerimden :)



Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.