Olay Temizleyici ve Canlandırıcı Yüz Yıkama Jeli

Herkese merhaba..

Arşivde duran bu fotoğrafı görünce hala paylaşmamış olduğuma şaşırdım ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.. Ben bu jeli geçen sene kullanıp bitirdim fotoğraflar o zamandan kalma (tembellikte son nokta a dostlar ^,^). Hemen incelemeye alalım mı?



* Oldukça bereketli bir üründü her gün kullanmama rağmen beni uzunca bir süre idare etti.

* Yüzümü kurutmadı. Yüzümü duruladıktan sonra bu tip jeller bende kuruma gerilme gibi bir his yaratır ama bu üründe öyle bir sorunla karşılaşmadım! Çok güzel bir ferahlık vermesi de yazın severek kullanmamı sağlamıştı :)

* Kokusu yok gibiydi kötü kokmuyordu. Yüzümü yıkadığım bir ürünün kötü kokması beni acayiiiip derecede rahatsız eder ama bunda öyle bir sıkıntı yaşamadım.

* Cildimde herhangi bir soruna (kızarıklık, sivilce gibi) yol açmadı.

Ben kendisinden oldukça memnun kalmıştım elimdeki ürünler bitince tekrar bunu alabilirim. Uygun fiyatlı güzel bir temizleyici arayanlara tavsiye ederim...

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com
Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.