ORIFLAME ALIŞVERİŞİ

Kasım ayı başında Oriflame'den bir kaç parça ürün sipariş etmiştim.Geçen hafta ürünler elime geçti.Hazır katalog dönemi devam ediyorken  birilerine fikir verebileceğini düşünerek alışverişi toplu halde göstermek istedim.


Sparkle Paris Göz kalemi : Bu kalemin daha önce mor rengini alıp memnun kalmıştım.Bu kez siyahını denemek istedim.Ayrıntılı yazısı çok yakında blogta olacak.

Oriflame Power Shine Palladium oje : İlk holografik oje denemiyini Oriflame ile yaşadım.Ben tercihimi Gri renkten yana kullanırken pembe renginide arkadaşımdan alarak fotoğrafladım.

Milk & Honey Gold Saç Maskesi : Oriflame'in en sevdiğim serilerinden biri olan mis kokulu Milk Honey'in bu kez saç maskesini edindim.

Fresh&Nature Frezya Kolonyası : Daha önce limon kolonyasını kullanmıştım.Bu kez tercihimi Frezya'dan yana kullandım.Çok hoş koktuğunu şimdiden söyleyebilirim.

Ürünlerin detaylı yazıları çok yakında blogta olacak.

Siz bu ay Oriflame'den neler seçtiniz?


Sosyal Medya Hesaplarım

Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.