Oriflame Sparkle in Paris Göz Kalemi

Oriflame Sparkle in Paris koleksiyonunu daha önce şu yazımda anlatmıştım.Aldığım ürünlerden memnun kalınca bu kez aynı koleksiyonun Siyah göz kalemini denemek istedim.Bu kalemlerin merak edenleri çok olunca indirimlerinin bitmesine bir hafta kala yazısını yazmak istedim.


Sparkle in Paris göz kalemleri yumuşacıklar  ve kolayca sürülüyorlar. Adından da anlaşıldığı üzere hafif ışıltılı yapıdalar.Üç renk alternatifinden Black Sparkle için siyahtan çok koyu bir füme diyebiliriz.


Sabitlenme özellikleri olmamasına rağmen akma,bulaşma sorunu yaşamadığım kalemleri göz kapağı ve göz altında kullanabilirsiniz.Simli oldukları için göz içine kullanılmasını tavsiye etmiyorum.

Koleksiyonun parfüm,duş jeli,vücut losyonu gibi ürünlerini Aralık kataloğunda bulabilirsiniz.

Sparkle in Paris serisinin merak edenleri kimler?
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.