SAATİNİ YARAT ÇEKİLİŞ SONUCU

Bir çekilişin daha sonuna geldik.Son bir kaç günüm yorumları kontrol etmekle geçti ve yanlış paylaşımlar sebebiyle kontrol çok uzun sürdü.
Duyurularını verdiğim linkten yapmayan katılımcılara mail attım.Bazıları dönüş yapıp linkleri eklediler.Bunun dışında duyurularını yanlış yapan ya da linkleri çalışmayan katılımcıları listeye ekleyemedim.

Ek haklarla birlikte 140 katılım oldu ve Random'un verdiği numara 70 numaralı izleyici oldu.
Sevgili Tuğçe Özkan'a mail atıp kendisinin dönüşünü bekliyorum.


Tüm katılımcılara teşekkür ediyor ve sürprizlerin devam edeceğini hatırlatıyorum.

Sevgiler...
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.