Watsons Alışverişim / Bakım Ürünleri

watsons+alisverisim

Watsons Alışverişim




Watsons jel göz maskelerini merak ettiğim için yaptığım Watsons alışverişinde bu sefer, her defasında almayı ötelediğim Ecotools Bamboo 6'lı Makyaj Fırça Seti 'ni de ekledim.


Pembe ambalajlı olan siyah nokta burun bantlarından bulamadığım için, raflarda yerini yeni fark ettiğim Watsons Burun Bantları siyah noktalara geçici ama günü kurtarıcı olması ümidiyle aldım. Bakalım bir diğeri kadar iyi çıkacak mı? Benim gibi sakarcanlar için birebir olan yara bantları ve sert yapılarına rağmen pratiklik yönünden sevdiğim Veet Soğuk Ağda Bantları 'nı da almayı ihmal etmedim.




Jel göz maskeleri, Ecootols makyaj fırçaları ve burun bandı yakında blog sayfamda daha ayrıntıca yer alacak.


Watsons Alışverişimde Aldığım Ürünlerin Güncel Fiyatları İse Şu Şekildeydi :

Ecotools Bamboo 6'lı Makyaj Fırça Seti fiyatı 31.5 TL
Veet Soğuk Ağda Bantları fiyatı 16.70 TL
Watsons Burun Bandı fiyatı 7.99 TL
Watsons Jel Göz Maskesi fiyatı 3.99 TL
Watsons Yara Bandı fiyatı 3.25 TL
Palmolive Mini Duş Jeli fiyatı 1 TL


watsons-alisverisim-blog


Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.