YVES ROCHER ALIŞVERİŞİ


Merhabalar.Elimdeki cilt bakım ürünleri bitmek üzereyken bu kez Yves Rocher'ın Hydra Vagetal serisini denemek istedim.
Ürünler doğum günü indirimimle epeyce uyguna geldi.
Hydra Vagetal normal ve kuru ciltlere özel bir seri.Cilt tipine uygun ürün seçiminin önemini bilmeme rağmen bu kez bir değişiklikle Hydra Vagetal serisine elim gitti.T bölgesi yağlı,yanaklar zaman zaman kuru cildimdeki etkilerini çok merak ediyorum.


Yağlanma karşıtı ürünlerin cildimin dengesini iyice bozduğunu düşünerek bu seriyi aldım.Temizleme jeli ve toniğin sorun yaratmasını hiç beklemezken nem serumunu bir hayli merak eder durumdayım.

Bu seriyi kullananlar görüşlerini belirtirlerse sevinirim.
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.