2013 FAVORİLERİ

2013 yılı benim için bol koşturmalı,hem yorucu hem eğlenceli bir yıl olarak geçti.Boş vakitlerimde kozmetiklerle ilgilenmek,fotoğraf çekmeye çalışmak yeni eğlencem oldu.2014 yazında bir şehir değişikliği yaşayacağımızı bilirken 2014'te değişim rüzgarlarının sert eseceğini biliyorum.
Ailem ve benim için hayırlısı olsun diyerek 2013 yılında en çok/en severek kullandığım ürünlerden bahsetmek istiyorum.
Çoğunun blogta yazısı var.Merak ettiklerinizi okuyabilmeniz için yazı içine linklerini ekledim.


Göz makyajında tercihim tekli farlardan ziyade paletler oldu.Bu yıl en sık kullandığum paletler geçen yıl bu zamanlar edinmiş olduğum Too Faced Love Sweet Love palet ile The Balm'ın BalmJovi paleti oldu.Hala almayan kaldıysa Jovi paleti şiddetle tavsiye ediyorum.

Geçen yılbaşı çıkan ancak benim çok sonraları denk gelip alabildiğim Too Faced Sexy Palet'de son zamanlarda en çok tercih ettiklerim arasındaydı.Yine bu markanın far bazını tüm yıl boyunca başka hiç bir baza göz süzmeden,çok severek kullandığımı da eklemek isterim.




Aydınlatıcı olarak bu yıl Mary Lou'dan MAC Lightscapade'ye geçiş yaptım.Verdiği doğal aydınlığa bayılarak kullandım.

Sahip olduğum allıklar içinde Sonbahar başından beri en çok The Balm Instain allıkların Pinstripe rengini kullanırken pudra tercihim yine aynı markanın Sexy Mama transparan pudrası ile Rimmel Stay Matte arasında gidip geldi.

Fırça olarak tüm yılın olmasada son ayların favorileri MAC 187,109 ve 217 fırçalar olurken,
En çok kullandığım fondötenim ise Loreal Lumi Magique oldu.


Eyeliner olarak en çok kullandığım Maybelline Liner Express olurken Rujlarda Revlon Lip Butter serisi başımın tacıydı.Aynı şekilde sıvı ruj olarak tabir edilen Apocalips rujlar ve Loreal Balmy Glosslar  sıkça elimin gittiği ürünler oldu.


Ojeler : Bu yıl benim için tartışmasız Golden Rose yılı oldu.Rich Color serisinden kaç oje aldım bilmiyorum.Geniş fırçaları,kolay sürülmeleri ve parlak bitişleriyle bu seri uzunca bir süre favorim olmaya devam edecek gibi.


Favorilerime burada son verirken ortak favorilerimizi merak ediyorum.

 Herkese sağlık,mutluluk dolu bir yıl diliyorum.

Yeni yılda daha çok paylaşmak dileklerimle...
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.