Alix Avien Mono Eyeshadow | Tekli Far 220

Herkese Merhaba!
Bir iki kere kullanıp makyaj kutumun derinliklerinde kaybolan bu far yeni başlayanlar için ideal! Pigmenti orta seviye ve çok hafif tozutuyor buda yumuşak olmasından kaynaklı. Rengi ise çoook hafif bir altın rengi. Gözlerinde bas bas bağıran ben burdayım diyen altın tonlarını sevmeyenler bu yumuşak tonlu sarıya bir şans vermeli. Gözlere çok güzel bir aydınlık veriyor. İçinde sim vs olmadığı için de doğal bir duruşa sahip.



Kalıcılık tek başına yetersiz ama bazla gayet iyi sabitleniyor. ambalajı ise dandikliğin son noktasında! 1 kere açıp kapattım 2. sefer açtığımda elimde kaldı =S Fiyatını hatırlamıyorum ama yapılan zamlardan Alix Avien de payını almıştır. son çıkardığı ürünlerin fiyatları Maybelline kadar vardı.. Özellikle bu rengi arayan varsa tavsiye ederim. Belki ambalajı değişmiş olabilir ama numarası aynıdır.

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.