Bugünün Alışverişi ( H&M - Rossmann)

Merhaba kızlar :)
Gene bir alışveriş yazısıyla döndüm. İki gündür bazı sorunlar yüzünden internete giremedim yazı paylaşamadım bende bu farkı bir saat önce yapmış olduğum alışverişle telafi etmek istedim.
Geçen Rossmann alışverişimde aldığım Alterra ruj kırık çıktı değiştirmeye götürdüm aynı rengi yoktu ve elemanla biraz sorun yaşadığım için sinir oldum almaktan vazgeçtim onun yerine Maybelline' den Pink Brown ruju aldım.



Sonra kazak bakmak için girdiğim H&M' den önce Pink Dahlia allığı aldım. Oldukça canlı bir pembe bana MAC Dollymix ve Full Fuchsia allıkları anımsattı. Sonrasında OCC Lip Tar'lara benzettiğim Lip Tint adlı likit ruju aldım. Elimde denedim oldukça yoğun bir pigmenti var ve elimde hala izi var çıkmadı. OCC Lip Tar kullandım bir süre önce ve hiç beğenmediğim için elimden çıkarmıştım resimleri duruyor bir ara paylaşırım onu da. Her neyse H&M Lip Tint OCC'yi ezer geçer bu kadar net! Üstelik OCC baya pahalıyken Lip Tint 8.95.  Bende ki Raspberry Red. Kasa da ise kocaman lipbalmları görünce merak ettim ve vanilla yazanı hemen kaptım malum zaafım var vanilya aromalı herşeye! Bir de narlısı vardı. 17gr'lık bir lipbalm üstelik 5 lira =)

Ben bugün yaptığım alışverişten oldukça memnun kaldım. Geçen gün misafir olduğu için Watsons a gidemedim bugün gidersem 2 ruj bir oje alıp çıkmayı düşünüyorum inşallah istediğim ürünler kalmıştır. Bu aralar pek bir şanssızım aldığım herşey özürlü çıkıyor yada aradığım ürün kalmıyor..

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.