EOS Lipbalm Honeysuckle Honeydew

Herkese merhaba..
Meşhur Eos lipbalmları bilmeyen duymayan kalmadı sanırım. Yıllardır popülerliğini sürdüren bir lipbalm. Ülkemizde satışı bazı sitelerde yada instagram hesaplarında var fakat fiyatları oldukça abartı şekilde.. Bana sorarsanız bir lipbalma o kadar para vermek (30lira) hiçte mantıklı değil.. Sonuçta 3-4€'luk bir ürün! İşe yarayan bir lipbalm istiyorsanız Blistex yada Burt's Bees' in lipbalmlarını gözüm kapalı tavsiye ederim. O halde bunu neden aldın dediğinizi duyar gibiyim.. Bunu ben almadım yurtdışından hediye geldi.



Ambalajı çok sevimli burdan büyük bir artısı var ve satmasının bu kadar papüler olmasının en büyük sebebi şu şirin yumurtamsı hali :)
İçeriğinin %100 doğal olduğunu yazmışlar eğer öyleyse hamilelere tavsiye edebilirim..
Jojoba yağı ve Shea yağı var yazıyordu ambalajında ama Shea yağının etkisini hepimiz biliyoruz mükemmel bir yumuşaklık verir. Fakat ben bu lipbalmda woow diye bir yumuşaklık verdiğini göremedim! Dudaklarım gene kuruyor..
7gr'lık büyük bir ürün. Ama şu şirin yumurta şekli küçüldükçe kullanım zorluğu mutlaka olacaktır bence..

Kısacası güzel bir ürün eksisi de artısı da var ama uygun fiyata bulursanız alın derim yoksa abartı fiyatlara satın alınmaya değecek bir ürün değil. Bana biraz fazla şişirilmiş gibi geldi.. İllede alıcam diyorsanız çekilişle bunlardan hediye edicem takipte olun ;)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

Paylaş
,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.