Golden Rose Galaxy Oje Koleksiyonu

Golden Rose ne zaman yeni bir koleksiyon çıkarsa oldukça heyecanlanıp blogta mutlaka paylaşıyorum.Çok sevdiğim Jolly Jewels,Holiday ve Rich Color Ojelerinden sonra şimdi farklı boyut ve şekillerde glitter içeren Galaxy koleksiyonu hazırlanmış.
Galaxy koleksiyonu Texture oje sevenleri mutlu edecek çünkü 4 farklı sunumla hazırlanmış texture ojelerden oluşuyor.


Satış noktalarına henüz ulaşmayan ojeler Yeni yılın ilk haftalarında texture koleksiyonlarına yeni bir soluk getirecekler.
Ojelerin daha anlaşılır görselleri için goldenrosestore adresini ziyaret edebilirsiniz.

Ben gözüme kestirdiğim bir kaç renk için beklemeye geçtim bile :)
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.