H&M GOLD/WHITE GLITTER OJE

Bu ara H&M ojelerle pek bir anlaşır durumdayım.Hafta sonu H&M'ye uğradığımda Kozmetik reyonunun en bol çeşitli dönemine denk gelmiş oldum.Bu kez seçimim yeni gelen Gold/White Glitter ojeden yana oldu.


Ojenin şişede oldukça albenili bir görünümü var.Tek kat sürüldüğünde çok hoş görünüyor.Ben iki kat uygulama yaparak sadelikten biraz uzaklaştırsamda bana karı anımsatan görüntüsünü çok beğendim.


Glitter ojeleri altına baz renk sürerek uygulamayı seviyorum ancak bu kez hem altına ne renk uygulayacağıma karar veremedim hem de orjinal halini görün istedim.Şimdilik Dore yada altın yansımalı bir rengin iyi bir kombin olabileceğini düşünüyorum.

Kuruması hızlı,alternatif yöntemler olmadan çok zor çıkan ojenin fiyatı 6.90

Gold/White Glitter ojeyi nasıl buldunuz,ne dersiniz bu ojeden yılbaşı ojesi olur mu ?

Simli ojeleri çıkarmak için Folyo Yöntemi yazısı için buraya
Essence soyulan Tırnak Bazı için buraya tıklayabilirsiniz.

Diğer H&M oje yazılarım



Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.