Kasım Ayı Sık Kullanılanlar / 2013

Merhaba kızlaaar..
Hepinizi çok özledim en çokta yazı yazmayı.. Bitmedi şu taşınma derdi =/ Neyse Aralık ayının ortasına gelmeden Kasım ayında sık kullandığım ürünleri sizlerle paylaşabilirim :)
Çoğunlukla bitirmeye çalıştığım ürünleri sık kullanmaya çalıştım ama gene pek başarılı olamadım diyebilirim :)


1- Essence Get Big Lashes gelmiş geçmiş en ucuz ve en KALİTELİ rimel! Kirpiklerim abartmıyorum şuanda göz kapağıma değiyor ve kirpik kıvırıcı kullanmadan oldukça kıvrık ;) Maalesef satıştan kaldırıldı sırf bu yüzden Essence markasını protesto ediyorum!!!

2- Flormar 07 palet artık benimle özdeşleşti :)

3- Essence fix & matte pudrayı göz altımda ki kapatıcıyı sabitlemek için kullanıyorum oldukça başarılı.

4- Maybelline Define a Lash maskarayı alt kirpiklerime kullanıyorum akmayan bulaşmayan dökülme yapmayan güzel bir rimel ama bir Get BİG lashes değil..

5- Oriflame lip spa lipbalm bitirmeye çalışıyorum güzel bir ürün.

6- Essence 3D farın açık renk olan tarafını oldukça sık kullandım.

7- Essence far bazım olmazsa olmaz hem bitirmeye çalışıyorum hemde bazsız farlarla uğraşmaktan hoşlanmıyorum..

8- En zor kısım rujlardı ama en sık kullandığım bu 3lü oldu Max Factor Ruby Tuesday, Maybelline Feel Pink ve Maybelline Burgundy.

9- Flormar Pretty serisinde ki bu allığın koyu kısmı MAC Melba için harika bir dupe! Severek her makyajımda kullanıyorum. Pembe kırmızı mürdüm her renk rujla her renk göz makyajıyla gidiyor ;) 

10- Flormar Terracotta allığı ışıltı istediğim zamanlar kullandım bu da her renkle uyum sağlayan hafif bronz altın bir allık.

11- NYC likit eyeliner bu ay pek eyeliner kullanmadım ama kullandığım zamanlar sadece bunu kullandım jel eyelinerlarımla bu ara uzak kaldık sebebi ise fırçamı annemde unutmuş olmam :(

12- Maybelline affinitone kapatıcıyı bitirmeye çalışıyorum kendisi uzun zamandır benimle bitirip diğer kapatıcımla devam etmek istiyorum..

13- Vee assolistimiz ;) Flormar Matte Effect BB krem! Aşk yaşıyorum bununla keşke sınırlı üretim olmasaydı.. :(

Kalemi ve aydınlatıcıyı eklemeyi unutmuşum onlarda Ellen Betrix ve Mary Lou..

Benim sıkça kullandığım ürünler genel olarak bunlardı..

Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.